Thursday

Last night. 4 days. Thanks Ipoh. Alhamdulillah. Berkesempatan aku nk jumpa kwn kwn aku. Syukur sgt. Sama ada dia org hargai aku atau tidak aku tk tahu. Tp bersyukur sgt aku masih tergelak dgr humor kashah. Masih cemburu dgn Zariff. Cuma Nash a lil bit different. Hoping this wont end. Somehow this friendship wont be same, cant be replace. 

Zariff, hang kachak, hang hensem, hang tough, hang alim, hang tk hisap rokok, hang ada suara sedap, hang kaya, aku boleh kata hang sempurna. Tolg jgn bg harapan dkt perempuan yg kau tk sayang. 

Lazil, pendapat kita masih sama. Pandangan kita masih lebih kurang. Aku rasa byk persamaan antara aku dgn kau. Glad to meet someone like you. Dgn humor kau yg sentiasa aku tangkap. My best buddy ever. 

Nash, kenapa aku rasa kau mcm berubah? Sejak dgn Emmy ni. Kau tk budak budak mcm dulu. 

Sue huda, aku dgr hang ada krisis dgn kashah? Anything aku ada utk jd penyampai. 

Tyra. Kau masih sama.