Saturday

Girls and bad boys. 
 
Ramai dh perempuan aku jumpa yg suka bad boys ni. Nice guys dh boleh pergi mintak nasihat anwar berahim. 
1) hot
Bad boys mana yg tk hot? Even mat rempit pun, dia mesti hot dikalangan cikaro cikaro yg seangkatan dgn dia. Dan bila hot? 
2)ego
Bila hot ego nya tinggi. Bila dgn perempuan, dari apa yg aku notice, observe, dan dapati. Dia tk perlukan kejar ke perempuan tu sgt. Sbb perempuan biasanya kejar hot guys ni. Well dh hot, jual mahal ah. Apedehal, tolak satu dtg dua.
3)rupa/gaya
Rupa ni package je, kalau sweet talker tanpa rupa/gaya, boleh usha awek pesbuk je lah. Tp kalau ada rupa, ada gaya, tambah dgn dilabel bad boys, awek insta pun kejar. Tgk je cerita lagenda budak setan? Tgk cerita ombak rindu? Tgk cerita cerita disney tv 3 pagi jumaat tu? Bad boys ni ada aura yg nice guys tk boleh deny. 


Bila bad boys lawan dgn nice guys, nice  guys mcm aku ckp td pergi jumpa nuar berahim je. 
Oh ya, dan juga apa aku dapat dari Kita Terfaktab 4. Bad boys aren't predictable. Not like nice guys. Though dedua sama sweet, tp bad boys katanya suka buat benda di luar jangkaan. And yeah, situ tambah lebih keterujaan. Tp gua harap semua nice guys ni gatal konek je, yg akhirnya akan buat ladies ni balik pada bahu nice guys.