Monday

Yes i jujur sebelum ni i tak cinta you, but lately i dh ada perasaan dkt you. I nak rapat dgn you. But tgk keadaan. You byk mencurigakan i seriously. Dan bila sampai you tgk wayg dgn dia berdua. Thats too much. I know youre not my puppet since that, i cant do anything. You might dont feel what i feel. You mungkin kata, nk jles kenapa, bukan sit couple, bukan bersyg syg, bukan itu bukan ini. But dgn apa you buat, try think if were in my place as your bf. i don't know if you still tak rasa bersalah. I tunggu 1 year, 3 months, and 13 days to fall in love. I cant. But you make me feel happy. And know i guess im falling in love, jatuh cinta tk selalu rasa nikmat bahagia, tp sebab sakit hati, i can feel the love. If you kenal i sebelum ni, you akan tahu betapa i mengongkong, kuat jeles, but dgn you i tak control even knowing your fb nor twitter pw. I don't know lah piqa. Klau nk luahkan, banyak, pasal pengorbanan, duit, perasaan, i cuba nk kawal. Dan i dh kawal. Byhow? Everything i'll write at this blog. Aku tak tahu sejauh mana kau akan nampak cinta aku. Aku jauh dekat kulai pn kau dh boleh keluar dgn lelaki lain. Mcm mana klau aku kt ipoh yg aku tidak akan jejak kt cs tu. mcm mana nk teruskan hubungan ni. Please tell me.