Monday

Satu hujah, hujah dari aku. Dgr.

Hubungan tanpa kepercayaan? Benda paling penting dalam hubungan ialah kepercayaan. Well semua benda aku rasa tk perfect sbb dari segi manusia tu tak perfect. First dari segi manusia tak perfect, ok. Kau baik kau cantik kau handsome yg baik belaka semua kau. Somehow ada seseorang yg akan tk berpuas hati dgn kau. So pada aku, nampak tak kau tak sempurna untuj dapat penghormatan dari semua orang

Apa kaitan dgn kepercayaan dlm hubungan? K dalam setiap hubungan jiwa hati perasaan tindakan reaksi semua orang berbeza. Mcm mana kalau kau kene orang yg dalam hubungan tu kuat cemburu. Kalau dia percaya sekali pn. Tak guna kalau dia bermakan hati. Sedih.

Some relationship, needs more love, attention and trust in the third place. Gua percaya awek gua tak curang. Kematangan dia gua tahu dia tak curang. Tapi yg jadi isu buat aku mcm ini ialah aku cemburu. Aku sakit hati. Kau tak jaga hati aku.

Disini nampak tak, aku terluka bukan sbb tak percyaa, tapi sbb tak diberi perhatian. ok aku percaya kan iqa k fine fine. Tapi aku cemburu. Aku sakit hati. Aku makan hati. So apa function aku syang cinta dan percaya pada dia kalau aku masih mcm ni?

Konklusi aku, kalau hubungan itu, kepercayaan dan cinta paling penting, aku tk tahu lah mcm mana pada apa yg aku alami skrg. Itu tak bg byk effect kalau aku masih kurang perhatian dari dia.